Massvis med små filmer!

Hejsan vänner!
I morgon ska jag ha mitt tredje och sista födelsedagskalas för den här gången, bäst att fira många gånger så man får många pressenter va!? Jag älskar kalas, och när vi är bland mycket folk!

Idag tjatade jag med två härliga damer på spårvagnen. Alla faller pladask för mig och mina fransar :) Och jag vet om det, så jag flirtar verkligen hejdlöst när jag är på det humöret!

Jag och mamma tog en lång och välbehövd vila i eftermiddags i deras stora säng, det händer så gott som aldrig så vi njöt för fullt båda två! Härligt med mys. Pappa bakade tårta till i morgon, mamma bakeade lite kakor igår och pappa bakar kakor idag. Sen ska vi bjussa på någon mat med, det blir kanoners! Alla kommer trivas och vilja komma på mina kalas ofta! Minns ni min namnfest? Det var kanon med alla kakor och människor! Och jag stog i centrum hela långa dagen!  KLICKA

Idag tänkte vi bjussa på lite film-klipp, jag gör mig såklart bäst i verkligheten men får jag välja på bild och film så väljer jag film för jag har en ENORM personlighet! Och den vill jag dela med mig av!


Här läser jag i min favoritbok, kan hända att jag laddat upp detta tidigare? Minnet sviker morsan ganska ofta just nu!


Här äter jag mat med pappa. Jag älskar att få kladda och då äter jag som bäst!


I detta klippet visar jag verkligen upp mig! Totalspel på kvällen efter en kvällsfika med grannarna! Jag kan verkligen få tokspel jag!

Det sista klippet är från idag, då jag coh Moa var ute med våra föräldrar och gick på stan en sväng.
Vi älskar ett leka på "behörigt avstånd" då leker vi som bäst! Hon är min bästa vän tror jag, och vi ses ju ofta, men när vi leker på golvet så kan jag bli lite väl kaxig, men såhär är vi ju kanon ihop eller vad tycker ni?!



Sist men inte minst, så gick vi ut och gungade så pappa fick stöka lite inne, då träffade vi lilla Linnea, det ser inte ut som vi har skoj, men vi skrattade som två stållar en hel timma ute!



Nu ska vi vila och vänta på imorgon, då ska vi ha skoj igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0