Lite uppdatering från min namnfest! Förlåt mig om jag är långsam!

Kakbuffén!




Riktigt brudiga cupcakes!
**************************************************************************************

Min namnfest blev en succsé! Jag var fin i kläderna, jag fick leka med Olivia, jag fick massvis med pressenter och bäst av allt, jag fick all uppmärksamhet!

Här leker jag med Faddersyrran Olivia!

 

Det var så härligt att få träffa alla! Vi är verkligen många när alla som vi känner står sådär tätt inpå varandra. Det var ju så kanon att nästan alla dök upp. Bara några lata släktingar som inte orkade åka 60 mil?! Pyttsan!

Jag bjöd på så många kakor så alla var sockerberusade, alla mina kusiner och kompisar sprang runt och lekte med mina grejor, skrek och tjoade och bäst av allt, alla föräldrar lät dem stojja!

 

Här är jag med Kusin Emma efter att alla hade gått. Helt utslagen.

Den här Coola scarfen fick jag av Emelie, Jimmy och Moa!

Emelie och Jimmy och Moa blev bjudna lite för sent och kunde inte komma, men de kom dagen efter och åt kakrester och gav mig pressenter, hur snälla kan folk vara va!? Jag önskar att jag kunde byta namn ofta!

 

Jag älskar Brios leksaker!! Tack Emma och Lungan och Kusinerna! PUSS!

Och så fick jag lite bling-bling!

Jag vet inte hur jag ska kunna tacka all nog!?

Jag hoppas att alla som kom gick nöjda och mätta hem. Och så hoppas jag att vi ses snart igen!

Kram på er // Coco

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0