Hej vänner!

Oj vad vi hinner med mycket om dagarna, och aldrig hinner vi sätta oss och sammanställa det till bloggen.
Vi hoppas som sagt, att ni har lika mycket för er, så att ni inte saknar oss för mycket!

Sedan sist har vi lekt mycket ute i en ny lekpark, och så har vi såklart varit hos Moa och så har jag och pappa varit på sjukhuset för att se hur det gick med min penicillinallergi, Den är borta, så det var nog bara Amimox som jag var kännslig mot. Eller något helt annat?

Nyss har jag vinkat av min mammas kusiner med föräldrar från Stockholm. Finbesök! De bjöd på Tacos hemma hos oss. Kan det bli mysigare en vanlig tisdag? Vi saknar dem redan, underbar familj. Fast jag höll FarbrorAnders på behörigt avstånd. Men han stal en hejdåpuss, så nu ska jag väl drömma mardrömmar...

Här kommer bilder och film!


Midsommar. En bortglömd bild.


Sova i soffan med pappa är myyyysigt.


Äta, är lika kul som jag ser ut?!


Äter en frukostmacka med mamma. Gott och kul att pilla.


Gungar i solen en härlig eftermiddag/kväll med pappa!

(Ny underbar lekplats nära oss!!)

Sist men absolut inte minst. En skrytfilm :) Jag kan äta med sked!



Ha en underbar vecka så hörs vi till helgen. Jag ska leka med Viggo och Malte hela helgen för mamma och pappa ska på Moas föräldrars bröllop! KRAMAR FRÅN OSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0