Aha! En laptop!


(Gammal bild. men fin....)

Mamma har fått en laptop så nu kanske vi lite lättare kan blogga under sommaren. Dom jobbar ju massvis mina stamceller, men en gnutta bloggande är bättre än inget, så vi satsar på det. Laptopen gör det lättare säger mamma.
Själv vill jag bara kolla på Bamse i den. Eller trycka på alla balla knappar. Det knattrar och smattrar så fint om mamma när hon skriver blogg åt mig.

Såhär ligger det till med allt:

Mamma jobbar på ett kanonjobb, med toppkockar, (Julita Wärdshus), hon jobbar helatiden.
Pappa jobbar på Dufweholms herrgård, även han jobbar helatiden.
Mitt rum har fått den sista touchen och är nu tipptoppfint! Bord och stolar från Kids Concept, Star.
Om du klickar på bilden kan du beställa hem dem!

Vi har kommit hem från Spanien där vi varit en vecka i Algorfa med mina kusiner och morfar och mormor.
Det kommer fiiiina bilder därifrån snart!

Jag har haft två kaniner sedan vi flyttade hit som jag gillade massor, Dom har nu rymt eller blivit stulna av någon räv... Tråkigt.

Vi trivs som bara den i huset och trädgården blommar och är kanonfin.

Hörs snart igen! PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0