Hejsan igen!

Mammas sista VAB-dag denna perioden av sjukdom.
Jag har genomförkyld, och mamma med. Min feber är borta men mamma har fått den. Iallafall om nätterna.
Så här hemma torkar vi näsor och tårar om vart annat, det är ju inte så kul att vara hemma och isolerade i tre dagar. Och så saknar vi ju pappa!! Jag fick nyss en gråtattack efter pappa så vi fick ringa honom. (Han är i skolan säger mamma...? )
-Ja, han är på bilskola/ Mamma.
Så här sitter vi alltså, på våra rumpor och tittar på youtubeklipp! Spännande.
Ikväll kommer min kusin Emma och ska sova över, spännande det med. Det är roligt när Emma är här för då får jag glass och popcorn och konstig kvällsmat, tex våfflor och sånt. Mamma älskar att skämma bort Emma. Och då får ju jag glida med på räkmackan bredvid :)
Kan inte veckorna gå fort nu, så Moa kommer och hälsar på? Mamma har lovat mig Moa sedan vi flyttade men hon kommer ju aldrig? "Snart kommer hon" säger mamma. Den 26e smäller det!!
Nu blir det mer youtube!

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Va kul att jag kan läsa om dig igen på bloggen! Tråkigt att du och mamma är förkylda, men det går nog över när pappa kommer hem och kanske har ett fint körkort i plånboken.

Vi hörs snart igen! Hälsa mamma och pappa från farmor Christina

2011-02-13 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0