hej vänner!

Vi hör ju aldrig av oss längre!? Illa illa.
Vi ska berätta lite och lägga upp några bilder nu, bara för att vi känner oss dumma :)

Mamma skriver: Jag ska omrikta bloggen lite, mer till en familjeblogg, eftersom att jag inte alltid vet vad Coco gör om dagarna på dagis och sådär så kan jag ju uppdatera mer om hur vi har det i allmänhet och sådär. Hoppas ni ska gilla det med!


Monsterbaby med snelugg!


Bakade chokladbollar igår! :P mumma!


Fikade för en månad sedan med en ny vän :) söt va?

Tänkte berätta om dagis. Mina pedagoger/fröknar heter Berit och Hillevi och är supersnälla! Berit har hand om min nappis, så jag går till henne när jag kommer in på morgonen. Min napp ligger i en röd liten burk, det är bara jag som är liten och har napp på mitt dagis. Mitt dagis heter Kärnhuset och ligger nära min gammelmormors gammel-hem. Det ligger även mittemot min mammas gamla dagis. Jag vil gå där med!

Jag gillar mest att dansa på dagis och mina bästa vänner där heter Alice, Engla och Haben. Alla är över tre år. Dennis är en pojke som är 2,5 år, men han är mest busig och då blir jag lite rädd. Irmela gillar att krama mig, men jag tycker inte om att hon gör det, hon är tre år och lång och lyssnar inte på mig!

Vi brukar vara ute på förmidagen när det är fint väder, och då gillar jag mest att leka med spadar. Och gunga om jag får. Sen äter vi lunch och det är skoj! Att duka är superkul. Efter det sover jag ute i vagnen, det är skönt och jag kan sova nästan två timmar där!

Ibland när mamma kommer vill jag inte gå hem och ibland vill jag springa hem!

Idag och igår har jag varit hemma för jag har haft feber och varit snorig. Nu mår jag bättre, men nu är mamma sjuk istället...

Nu ska vi kolla på tv. Det är en sån dag idag... Tv, sova, Tv, datorn, vila, Tv... och äta förståss! Fiskpinnar idag.

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Marie

Tuffa bilder! Vart ligger Kärnhuset?

2011-02-12 @ 19:37:30
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0