Hejsan igen!

Nu blir det ännu ett filmklippsrace!

Här leker jag och Moa i sängen hemma hos Moa. Vi tycker det är superskoj att tjoa och tjimma i sängen!

Söta va?

Här är ett litet klipp från en balkong hos vänner. Jag lagade mat medans de vuxna åt middag och pratade om tråkiga vuxen grejor.


Och så ett sjukt skojigt klipp där jag har matkoma! Så himla trött och mätt!



Här använder jag min mammas rumpa som gå-vagn :) Haha vi kan ha väldigt skoj ihop när vi leker, men vet aldrig vad vi kan komma på för hyss i den här tok-familjen!


Och så måste vi ju visa att jag numera är en bebis som kan gå! :)  YEEY för mig!



Och så var det lite bilder:


Står och hänger i slottskogen med mina killar ;)


Haha det här är från idag! Vi gick hand i hand till Ica hela familjen, jag gick hela vägen! och så åkte jag i korgen och tog hand om alla varorna. Superkul, jag önskar att vi handlade så varje dag!



Jag och min Moa!

KRAM på er sötnosar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0