Hejsan alla som kikar in!

Det råder viss blogg-torka, mer än vanligt som ni kanske sett. Min mamma har så mycket för sig att bloggprocenten har fått ge vika för tvätt, disk, sofftid och pappa mys. Vi gissar att det blir mer blogg såfort vintern kommer och man är mera inne igen.

Allt är ungefär som vanligt förutom att jag börjar ta mina första små promenader nu! Förra helgen (28/8) gick jag mina första steg i följd, Emelie hjälpte til och lurade mig lite :) Sedan dess har jag gjort stora framsteg och film kommer givetvis!

Idag har vi lekt med Mia och Alex och ätit pannkakor med pappa på kvällen.
Jag läser böcker så ögonen trillar ur och vill inte så gärna ha välling på kvällen längre.

Jag är snorig trött och gnällig, men gnälligheten kan jag skylla på en kindtand som gör sig redo att titta upp.

Jag har fått dagisplats till första december och vi väntar med spänning på hur det ska bli!? Kul med nya vänner i allafall!

Imorgon kommer bilder och filmer.
Kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0