Förlåt att vi är så sega!

Kan tänka mig att ni tröttnat på oss nu, men vi slänger in ett gäng filmer och bilder ändå :)

När det blir tyst hemma hos en barnfamilj, så tror jag alla föräldrar vet vad som försigår i något annat rum... BUS!
Här är en liten filmsnutt på mig när mamma kom på vad jag pysslade med. Jag packade upp henes nerpackade sommarskor. Det var superkul, jag älskar ju skor! Typiskt föräldrar att veta allting fast man är sitt tystaste...




Och här är ett klipp som vi skickade till mormor och morfar en kväll här om veckan. Jag kan nämligen säga mormor nu, men inte morfar, bara "gulligulligull" men det är han ju, Morfar alltså.



Här är en filmsnutt på mig när jag leker på min FisherPrice-zebra. Den är så sjukt skojig!





om en liten liten stund kommer fler klipp!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0