Lite mer film!

Hejsan igen!
Idag fick jag vara uppe aldeles för länge, men så blir det ibland. Och det kan man ju göra till något mysigt, det gjorde vi. Vi var hos Moa och tittade på Idol och åt poppcorn. Jag ÄLSKAR popcorn.

Jag fick ta med mig min nya docksulky till Moa, det var skoj, jag körde den själv både dit och lite påvägen hem! Det snöade när vi gick hem så det blev spår av sulkyn på vägen, det var kul! Och att köra på mamma på benen var superskoj, skrattade så jag fick stanna och hämta andan efter varje ben-krock!

Nu ska jag iallafall sova sött och förhoppningsvis inte drömma mardrömmar om Moas läskiga Grodnalle som jag hat-älskar. Lite mer film, sen blir det natt-natt! :






Det var det. Kram på er! Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0