Godkväller!

Hejsan mina söta läsare, om ni finns kvar villsäga? :) Har ju varit väldans dålig på uppdateringen sedan mamma började jobba. Pappa tar inga bilder och mamma orkar inte hjälpa mig på helgerna. Men nu är ju mamma och jag lediga tillsammans igen. Till januari tror vi men vi vet inte? Mamma ska hitta ett jobb och jag ska hitta ett dagis.

Idag har vi verkligen inte haft så mkt att göra. Vi lekte i snön i morse som sagt, men det var väl det. Vi har lekt lite med hostiga grannpojkar, men det var mest bråk om vems legobitar som var vems, och alla är ju mina från början så jag bara skrek åt dem!

Imorgon ska vi nog till Maria i Kortedala. Leka på Noas rum och äta mat tillsammans. Det kan nog bli kul, sen på kvällen ska vi kanske träffa Emelie och Moa, och så vill vi hinna med att handla med så vi slipper äta pyttipanna i morgon igen...

Ingen mer bild tyvär, så jag bjuder på en gammal från i sommras:



Jag och pappa! Jag saknar honom redan... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0