Wow sicken dag!

Hejsan stållar!

Idag har jag varit ute nästan hela långa dagen!
Mamma och jag knatade på morgonrunda vid åtta tiden, sedan gick vi ut på gården runt tio halv elva tiden, där lekte jag med Moa och Emelie och mamma, medan pappa barnsäkrade köket där inne.
Efter det lagade mamma lunch medan jag och Moa lekte med mitt lego.
Mamma Emelie gjorde fort och pistoler av legot! Det var kul, men mäst spännande var det att titta på när pappa borrade! Det tyckte mamma med var spännande att se ;)

Sedan efter lunch, korv med mos (ÅT MASSOR) så gick vi till storken för att titta på vagn IGEN.
Oj, oj, oj säger jag bara :)
Sedan gick vi promenad igenom slottskogen och då var vi även med Mia och Alex.
Vipps var klockan kväll och det var dags att sova!

Så mycket va han med! Eller hur?

Här är vi påväg ut första rundan!



Imorgon ska jag och pappa till öron-näsa hals och mamma ska jobba. Mer vet vi inte. KRAMAR
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0