Uj uj uj, här går det undan!

Hejsan hoppsan alla där hemma, och alla andra med för den delen!
Dagarna flyger förbi. Massor med skoj har vi hunnit med och mer skoj blir det!
Idag har jag varit på marknad igen, fast idag fick jag handla lite, jag fick en rolig leksaksboll som lyser och har slemmigt hår. Kan inte förklara riktigt. Och så fick jag en ballong med svampbobfyrkant på av morfar!

Efter marknaden så åkte vi hem och fikade på barnkalas hemma hos mina kusiner. Det var skoj! Vi stannade där hela dagen ända tills nu. Jag åt kroppkakor och falukorv med färskpotatis och majs och kyckling och fruktsallad och ett bragokex. Oj oj oj, kan ni tänka er att allt det fick plats i lilla mig! Haha, och igår hos Olivia åt jagtvå grillkorvar! Mamma står med öppen mun, hakan i golvet och bara glor på mig när jag tuggar i mig!

I morgon ska vi hoppas studsmatta (Igen) hemma hos kusinerna, sedan ska jag och mormor och mamma åka till Tuna-park och kolla om mamma kan hitta klänning till sommarbröloppet.
Sen kanske mormor ska köpa en ettårspressent som jag får välja, men som jag inte får förän nästa gång vi ses. (Om två veckor.)

Jag badae nyss och spexade för mormor och morfar, jag visade alla mina vattentrix. Jag älskar vatten. Nu är jag helöt slut och ska sova. GOTT!
Vi saknar pappa massor men vi mår ganska bra ändå, trots att vi inte får några pappa-kramar. Just nu ligger morfar på topplistan!

Godnatt sötnöt-ar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0