Två snabba klipp!

Tjenare!
Idag har vi varit på Willys med grannen, sedan på triumfglass andrahandssorteringslager, WOW vad billgig glass!
Vi köpte på oss. Även en sort som jag får äta utan socker med bara frukt i. Läskigt att äta glass, vet inte om jag gillar det eller om jag tycker det är läbbigt?

KLIPP:




Sedan så gick vi till vallen för att se på minivarvet, grannarna drog med oss för att se! (alla barnen som springer göteborgsvarvet!) Det hade varit någon för Agust! ;)
Själv så hejade jag på och klappade händerna och tjoade lite! Det var ganska kul och jag längtar tills jag får springa...
Jag har även hunnit med en hel del sandlådelek, vi köpte hink och spadar på Willys för under 40 kronor! TIPS!

Här kommer ett klipp på mig när jag ringer till min vän Moa, jag kan tjata i telefonen precis som mamma!

KLIPP:


Kram på er


Kommentarer
Postat av: August

Ja nästa år ska jag vara med, helt klart! Förstår inte varför inte mamma kunde ha masat sig runt stora varvet i år också, det är ju flera månader sen lillsyrran föddes...

2010-05-25 @ 13:46:43
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0