Tråkig söndag

Hejsan vänner.
Idag är det mesta som en riktig söndag.
Mamma och pappa är trötta. Jag är trött. Inget att hitta på. Några tråkiga måsten och så vipps var dagen slut.
Inget kvällsmys i soffan som tänkt blev det inte ens. Jag vill inte alls sova nu. Imorgon är det måndag och dags för pappa att jobba igen och sedan hinner jag knappt se pappa förän när vi kommer hem från mormor och morfar. Fast vi har en onsdag tillsammans innan jag och mamma åker. Då ska vi nog hitta på något extra mys, hoppas jag.

Göteborg har varit ganska mulet och kyligt idag, ändå var det kö in på Liseberg. Jag vill gå dit. Vi ska göra det kanske om tre veckor. Vi hoppas på det jag och mamma.

En snabb genomkörare av dagen i bilder och en liiiiten film:


Ute på en glidar-tur.


Suddig dans med mamma!


Kvällens sista lek, innan städningen och vällingen.


Mamma vill lura mig till att göra trix som en hund och visa på film. Den gubben gick inte riktigt som tänkt! Ha.

Nu ska jag nog be mamma stoppa om mig för jag är trött och vill sova men kan verkligen inte.
Hoppas ni andra haft en skön söndag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0