Tjohou!

Igår glömde vi visst av bloggen.
Sorry gänget.

Men nu skriver jag istället! Pappa lekte med mig i mrose, och mamma tog med mig ut på en promenad efter gröten.
Nu har mamma och pappa ätit sina goda macor och tittat på vuxenprogremmet på tv'n. Jag gillar bollibompa bättre!

Igår så var vi mest med Emelie och Moa, som vanligt :) Vi gillar ju att hänga med dem. Vi gick till FrölundaTorg och tittade på strump-skor åt mig, vi hittade inga, sedan tittade vi på P.O.P efter något att byta ut mina felköpta tossor mot. Vi hittade ett par skitsnygga brandgula tights att hai sommar. Blev strl 80 för då har jag dem som brallor först. Supersnygga.

Vi testade kepsar, mössor, skor och brillor, jag vägrade posera i något av det, men här är en bild som mamma i alla fall försökte få, på mig i brillor.


Haha, ni får inte se-ee!

Nu ska pappa sätta upp mina gardiner. Undrar om det verkligen blir av idag?! Vad tror ni? Det har ju tagit mer än en månad. Tänk så länge mitt rum varit klart... haha otroligt.
Efter att mitt rum är fixat så ska vi väl ge oss ut på en promenad. Vet i tusan vad denna dagen ska bjuda på. Vi berättar ikväll!

Tjipp tjipp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0