Tjingeling

Jaha, kväller igen. Dagarna susar förbi. Mestadels ser jag dem susa förbi när mamma knatar på med vagnen.
Kanske dags att berätta för er som missat det. Vi köpte ju en ny vagn tillslut. Pappa vann fighten och inkasserade en iCandy Peach i brun/grå med härligt kromat blankt schassi. Trivs ganska bra i den. Bäst för mig säger mamma och pekar på plånboken :)

Mitt råd till lilla Olivia som undrade hur man lyckas med sådana inköp... Skaffa en pappa som min ;)

I morgon är min och mammas sista dag i Göteborg för denna veckan, sedan bär det av mot de sörmlänska skogarna! Ska bli kul och jag har hört ryktas att jag ska få träffa MINST en bebis! WOW! Det ser jag fram emot.

Mamma jobbar i morgon så jag och pappa ska nog hitta på något hyss, jag hoppas på mycket lek för vi ska ju inte ses på massor med dagar sen! Kommer sakna pappa.

Här kommer dagens lek i bilder:


My telephone, I'm lady coco and i'm kind'a bussy.


Hallåhallå, är du där pappa?


ändera år jag upp honom eller så la han på? *shake it*


Var är alla fåglarna? Hjälp mig med mackan hörrni!!


Hum. Fick äta mackan själv. Men Moa satt bredvid och höll mig sällskap!

Mamma och jag lekte hela förmiddagen tills Emelie och Moa var redo för promenad no.2, vi gick till Botaniska, och jag kan berätta för er som undrat, att det är inte riktigt dax att gå dit ännu. Vänta två veckor minst till. Men det var mycket fint att se på ändå berättar mamma, jag sov hela rundan, utom när vi fikade så jag han inte se några blommor.

Får se vad morgondagen har att bjussa på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0