Resterande dagar hos Morfar och Mormor

HEJSAN!

Tyvär tog vi inga bilder på fredagen och lördagen. Vi var mest på Vingåkersmarknaden, det var superskoj, busmormor bjussade mig på munkar! Ajjabajja för framtiden. Morfar gav mig en svampbobballong och mamma köpte en slajmig hårig bollgubbe som blinkar!

Vi tog bilder på resten av resan men ofta blir det ju mest suddigt men här är de bilder vi valt att visa!
(Bilderna ligger dagvis lite huller om buller)


När mamma och jag rotade runt i gamla flyttlådor hittade vi mammas gamla ponny-samling! Här är de som jag fick behålla! Svarten, Cindy, Pollux och Fölis.


Det bästa vi hittade var nog en trumma som mamma köpt i Turkiet när hon var liten! Jag trummade som bara den!

TRUMMTRUMMELITRUMM!


Och så hittade vi helt otippat en napp som mamma köpt när hon var ungefär tolv år, man kan ju undra varför? Men glad blev jag!



Det är är en bild från måndagens lunchmys. Mormor jag och mamma och hunden Bettan gick en lång solig varm promenad ner på "Byn" för att äta på uteservering i solen! Se så fint väder det var! Jag åt köttbullar och makaroner, gott gott, men kul att bjussa Bettan var det med så alla var vi mätta när vi gick hemmåt sen igen!


Här ska det ut och påtas i trågården. Fått gratisbyxor av kusinernas mamma som gick perfekt bra att krypa i.


Det var det för den här gången. Imorgon hinner vi ikapp och berättar om vad vi gjorde idag! ;)
Det blir nästan jobbigt att blogga när man har så fullspäckat liv som jag! *bling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0