Pappadag!

Mamma jobbade idag, men hon kom hem ganska tidigt. Och så kom hela familjen Moa med och så fikade vi och jag passade på att leka av mig ordentligt efter en lång regning inne-dag. Jag lekte så pass att jag råkade i farten drömma till Moa två gånger. Mamma överväger att låta mig leka i eget rum när Moa är med. Hoppas hon bara skojar.

Nu i kväll så åt vi middag med grannarna, supertrvligt, jag åt macka och så lite vuxenmat. Gott med vuxenmat, fick bland annat smaka qinnoa. Tufft namn. Ganska gott men svårt att ta med fingrarna! Efter det så lekte jag med grabbarna, jag tror det var det roligaste idag. Nu ska jag sova som en stock inatt! I allafall var det vad mamma sa åt mig! :)

I morgon ska vi packa vår kappsäck och tåga oss upp till morfar och mormor. KUL! Men först ska jag och pappa gå en långpromenad med Moa och Moas pappa, så mammorna får glo på kläder ensamma! Tråkmånsar.

Hörs kanske i morgon, men jag tror nog att det blir glest med uppdateringar tills vi kommit hem igen. Då blir det mera! Om allt vi hittat på där uppe.

Hej på er gullevänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0