Min favvo shop.

Ett snabbt tips bara.

Om ni vill hitta något till min födelsedag om en månad, så kolla in här!
Lindex har fått in en hel drös med nytt fint som jag vill ha! Jag och Moa måste ju vara de snyggaste bebisarna i Götet i sommar med våra pappor! Yey!

Kolla bara på dessa:





MMmmMMMm! Vem vill inte ha dem? Skulle passa mig som en smäck! ;)

Andra saker jag önskar mig är:
  • Mokasiner
  • Barn kök
  • Små djur
  • Servis och stekpannor och sånt
  • Mjuka mat-söt saker från OskarEllen
Det var det jag hade att tipsa om idag. Egoist, javisst! (Men jag fyller ju bara ett år en gång!)

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

Suck så fina! Ett ha den med prinsessbakelser <3

Kramar Mejaskrutten

2010-05-09 @ 22:37:56
URL: http://jennysandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0