Igår och idag!

Hejsan vänner!
Hoppas ni har det härligt i sommarvärmen!
Jag gav mamma the best night ever idag! Sov hela natten och vaknade halv åtta! Till och med så att jag själv är förvånad!

Här är dagens outfit - TACK TILL MORMOR!
(Kläderna finns eventuellt kvar i någon H&M butik om man har tur, annars har den ersatts med minst lika fina klänningar! 129:- plus hatten runt 50:-)




Ps, dregelscarfen är tillfällig! (fyra för 100:- på babyproffsen)

Nu ska vi berätta om igår.
Det var en helt underbar sommrig dag! Pappa var med fram till klockan tre! Vi gick en långpromenad i ett fint grönområde. Åt lunch ute i det fria och gick vidare. Sedan solade vi och lekte på Emelie och Moas bakgård. Sen åt vi middag inne hos dem och lekte vidare! Det var tokroligt och det kom en liten hund och hälsade på som jag gillade, fast den var så liten så jag kunde inte riktigt hälsa som jag ville!

Bilder från gårdagen!


Klänning från Cubus 129:- TACK MORMOR! Tights från Name It.


ute på picknik. byxor som är kryptåliga mixit 99:-


Moa i gräset glad och söt som vanligt ;)

Det var allt för nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0