Idag:

Idag så har vi varit på Frölunda Torg med familjen (soon to become)- Johansson.
Vi shoppade mockasiner till mig. Letat som ett djur efter ett par att gilla, nu fann vi dem. Pappa hittade!
om jag kommer ihåg ska jag lägga upp bild. De hittades på Kappahl.

Vi lunchade på MCD. Mammas absoluta icke-favvo. Jag gillar alla människor.


Gott med vatten efter maten!

Nu tror ni väl att vi inte gör annat än att äta, men här kommer ett litet klipp på när jag äter macka. Deta var i morse innan pappa kommit upp ur sängen. Mysigt att äta frukost tidigt med mamma och snacka strunt!



Kram på er vänner. I morgon ska vi leta pressenter till mina kusiner. Två av dem har fyllt år och den tredje är söt så hon får nog något hon med. Efter det så ska jag och Moa rulla oss till Botaniska. Om vädret tillåter!?

Kommentarer
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Vilka fina kläder ni hittar! Den med prinsessbakelser skulle passa mig, det är min favorittårta.

Nu är det snart din födelsedag, och jag har kollat på önskelistan.

Ha det så bra hos mormor och morfar!

Kram från Farmor Christina

2010-05-10 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0