Hemma hos mormor och morfar!

Hejsan alla mina vänner som väntat på uppdatering!
Hoppas ni gillade filmen på mig och katten Kotten! Här kommer lite om första dagen hemma hos mina morföräldrar i Södermanland.

Vi landade ganska sent på kvällen i Katrineholm, och begav oss ut på jakt efter Myra och Julias hem. Vi skulle fika med dem och prata strunt. Och lämna en kasse kläder som jag vuxit ur! Lilla Julia är nästan nyföddis och vill ha mina gamla avlagda ;)
Vi hittade dit till sist med lite hjälp av Myra själv. Vi fick glass och persikor och lverpastejmacka. Välj själv vem som åt vad!?
Sedan kom mormor och hämtade oss. Uj så kul det var att se henne! Och att åka bil, det var ju länge sedan. Jag gillar att åka bil. Oftast.

På kvällen försökte jag ringa till pappa i morfars walkie-talkie!





Det var klurigt och gick nog inte alls, men jag låtsades att det gick och babblade på ett tag! Alla skrattade åt mig.
Jag sov ganska dåligt första natten borta. Ingen nattmusik, ingen snutte, napparna ramlade ur sängen osv, osv... Men jag fick sova hos mamma från fem, då var jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0