Hejsan!

Idag tänkte jag bara berätta lite smått. Vi är två trötta brudar idag av någon anledning?
Vädret var strålande tills vi väl kom ut på promenad idag! Hahatypiskt va, vi gick en halvtimma och sen vart det molnigt medan vi var inne på Torget, så vi åkte hem. Vi hade förlite kläder på oss. Vi fick med oss en vit spetsklädd solhatt med hakband och två par rosa strumpbyxor på rea. Kanonklipp, På Lindex såklart!

Pappa lagade mat till mig, det blev köttfärsås, den åt jag ikväll. Gott var det, jag fick färskpotatis och ärtor till.
Pappa jobbar kväll så jag och mamma har det lugnt och skönt ;) Vi har mysit i soffan, dansat tango till deportees i vardagsrummet, kladdat mat i håret och lekt med telefoner. Telefoner är min favoritlek just nu.

I morgon ska vi, om vädret är okej, ta en promenad genom Haga, det var evigheter sedan!

Nu ska mamma dimpa ner i soffan och jag ska somna!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0