Ganska mycket utomhusdag.

Hejsan vänner och bekanta och främlingar!

Idag har vi lekt med Emelie och Moa både ute och inne. Vi har umgåts hemma med grannarna och så var pappa hemma till eftermiddagen så jag fick leka med honom med!
Mamma tar med mig på morgonpromenader nu allt som oftast, det är ganska kul men i mrose var det kallt, så jag gnällde så mamma fick pinna på extra snabbt hemmåt.
Sedan väckte jag pappa med mina iskalla händer! HAHA!

Har ätit med god aptit även idag. Mamma ser ett mack-mönster. Jag gillar mest mackor, grova mjuka med frön på, och leverpastej. Men idag petade jag även i mig lite ost!
Ska bli kul att hälsa på Mormor och Morfar nästa veckoslut och se vad de kan tänkas bjuda mig på!?

Sov en tupplur ute i vagnen, det var skönt, mamma och Emelie tjatade på, det är gott att sova när man hör hur nära mamma är. Jag sover nog bäst då, när mamma tjatar. Dessutom gav jag mamma sovmorgon i morse, snällt va!?
Till nästan halv åtta, då kom HON och väckte MIG. HAHA!

Idag när vi lekte på gården gjorde Emelie en upptäckt! Titta!


Moas kanin-tossa och min gamla napp!


Sova lite i lyxglidarvagnen.


Titta på sött jag sov där ute. Bus-mamma som smygfotar.

Imorgon blir det mama-boot-camp eller nåt i stil med det i slottskogen HALV TIO, gratis första gången så mamma vill testa, det ska vi testa tillsammans med Mia och Alex. Mamma är för snål för att gå dit igen, men vi hoppas ändå på att det ska vara riktigt kul och att vi lär oss någon bra grej att ta med på våra egna promenader.

Hörs i morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0