Framme hos Mormor och Morfar!

Hejsan allihopa!
Nu är vi framme och landade och matade och trötta som små grisar!
Vi har hälsat på hos lilla Julia som är väldans liten, som halva mig typ! Hon gick inte så bra att leka med, men hon var söt i allafall! Jag har åkt lite bil och så har vi ju glänst med vagnen!
Imorgon är det marknad, och så ska vi luncha med Ida och Olivia, det blir kul.

Vi saknar pappa redan, men vi klarar oss bra ändå. Hoppas bara att han kan sova hemma utan oss. Det blir ju så tyst för honom. Själv ska jag nanna nu i en liten skranglig vit spjälsäng från sjörövarnas tid. Men jag har fina lakan med grodor på.

Jag har redan fått en pressent av mormor! En kudd-nalle som heter Alilien. Ni ska få se vid ett annat tillfälle.

Kyss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0