Tråkiga mamma!

Hon är fortfarande sjuk och jag har kappt något alls att göra. Jag går runt och tjatar på båda två men ingen vill leka med mig... Men snart ska jag få följa med pappa till MammaGumbo. Minns ni när jag erättade sist jag var där!? Det var hon den där Djungelkvinnan med roliga sånger och konstiga mobiltelefoner! Idag ska pappa få träffa henne och jag hoppas vi får lika skoj som sist. Även om min Moa inte är med nu, men en annan vän till mig som heter Linn ska med, så jag blir inte helt ensam där! Tror förresten att det kommer vara hur mkt barn som hellst där för mammaBumbo var ju världens bästa djunelmamma!

Hörs senare, och så får vi hoppas att pappa tar någon bild så vi kan visa sen hur det var där!
Mamma får stanna hemma och snora i soffan HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0