Smartis

Hallådär! Idag har mamma jobbat och inte haft en aning om vad jag och pappa pysslat med, och så får det förbli, så iodag tänkte vi mest tipsa lite snabbt om Go'Boken som är en bokklubb för barn. De flesta har säkert redan hört talas om Go,boken men jag vill ändå TIPSA om att deras startpaket är sperbilligt (59:-) och det ingår en hel drös med användbara grejor och det är inget köptvång senare.

Om man går med i Go'Boken kan man välja mellan lite olika böcker till sitt startpaket.
Jag valde en bok som mamma känner igen från när hon var liten! Helt otroligt att det fins så gamla böcker!?

Jag hittar tyvär ingen bild på boken, men det är en mjuk blå bok där man får mata, bada och borsta tänderna på en liten kanin.

Nu ska jag sova. Godnatt mina kära vänner. Vi hörs betydligt mer i morgon! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0