Sådärja!

Nu har jag satt fart på trött-mamma och hon laddade in bilder i datorn och sådär så nu kan vi berätta om dagarna som gått.

Eftersom mamma varit/är sjuk, så är alltså pappa hemma med mig. Pappa och jag har superskoj, vi hittar på en hel del och mamma känner sig utanför och trött på soffan. Vi blir med trötta på soffan eftersom dan luktar sjuk-mamma-svett... USCH!
Jag har varit med pappa på bebisklädsshopping, pappa bestämde att jag behövde brallor, gillar när de bestämmer sånt åt mig :) Alltid skoj med nya saker. Han kom hem med vantar, ny mössa, en ball body med roliga får påett par byxor och en påskhemlis från Therese! Och just ja, ett par till byxor, grå mjukisbrallor med gula ränder.

Jag och pappa har även städat lägenheten, fikat med pappas vänner och idag ska vi handla. Det är kul att vara med pappa och det känns nästan som om det är han som är hemma med mig nu och mamma som är borta, konstigt, men ganska skoj ändå! Snart kommer det ju vara så! Och efter det ska jag börja på dagis!
MEN innan det så ska mamma och Emelie se till att vi får kika in på alla dagis som ligger nära oss här, så vi får se villka dagis vi ska söka till! Sånt är ju viktigt säger mamma, jag tycker det är viktigt att de har snälkla fröknar som puttar på gungan när man gungar!

Och såklart bara för att vi valt att ha tid med ett inlägg just nu så fungerar inte bilduppladdningen. Vi får visa kläder och det senare helt enkelt :)

Nu ska jag och pappa ge oss ut i regnet till Frölunda för att handla blöjor.

Tjipptjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0