Morgonsöt!

God morgon vänner!
Jag vaknar nästan alltid på rätt sida. Jag är alltså nästan glad varje morgon. Mamma tycker det är helt okej att gå upp i ottan för hon vet att vi kommer att ha en bra morgon oavsett när den startar. Kvällarna är värre. Då kan jag ju vara ganska ledsen. Men jag somnade snällt igår med, fast det tog lite tid men jag gjorde det på egen hand! STOLT!

Idag saknar vi mormor. Jag vill visa mormor så mycket jag kna och hur snabbt jag lär mig. Det här är lite saker jag pysslar med just nu:

  • Leta efter djur på bilder och peka ut dem. "Var är katten?" "Här är katten"
  • Leta efter kroppsdelar på samma sätt "Var är mammas näsa?"
  • Spela med olika leksaker som skramlar och låter
  • Gå med mammas hjälp
  • klappa i händerna och vinka
  • Duka bordet
Alla de här sakerna är saker jag borjat med nu under en ganska kort period. Det är kul och mamma är så impad! Det är väl det bästa va!?

Här kommer ett par morgonbilder från idag


Klapp klapp!


Vinke-vink!

Hej med er ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0