Mamma lånar bloggen. Igen.

Hejsan alla Cocos vänner!
Jag vill bara berätta att jag nu vet att det var värt tårarna att få den lilla prinsessan i säng på egen hand.
Två kvällar i rad har hon nu somnat i samma stund som huvudet landat på kudden. Dock gäller detta inte eftermiddagssömnen, som hon gärna hoppar över. Här kommer nog tårarna att flöda ännu någon vecka, men hur som haver, tog det bara några futtiga veckor av våra liv, att få vårat lilla frö att känna sig trygg i bingen! Jag är lycklig. Utvilad. Och har just sett en hel film ostört, så pass tidigt på kvällen att jag lyckades hålla mig vaken!

Så om nu någon förvirrad förälder där ute läser det här... Kämpa på. Plocka inte upp din gråtande lilla skatt trotts alla sorters olika gråt. Stå ut, finns där, krama, håll hand och sjung... Tillslut kommer hon somna ensam.

HELL YEAH! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0