LEKDAG!

Har tyvär inga bilder från dagen som gått, men kanonkul har vi haft det!
Moa och Emelie tiddae förbi, men en ettåring och hans mamma i släptåg! Så skoj vi hade allihopa! Fast pojken bet mig i fingret! AJ! Men det blev okej efter en kram och en puss av mamma.

Jag åt pastahjul med sås på till mellis och det gjorde jag bra! Och jag fick även beröm får glupskt uppäten grötportion hemma hos Moa nu i kväll! (De bjöd på middag, pappa jobbar, så mamma är ju ensam med mig om kvällarma nu igen.) I morgon blir det öppna förskolan Axel igen, kanske både morgon oxh eftermiddag, eller så bir det bara eftermiddag. Vi får se. Sen blir det långpromenad och hemma-mys.

Vi hörs mer om det och, om Moa tillåter så kan jag ladda upp en härlig lek-film från i kväll :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0