Lär mig att somna!

Hur gör man egentligen för att somna när man är trött men inte vill sova.
Mamma lägger mig i sängen och sitter bredvid. Så fort jag nuddar sängen så gallskriker jag otröstligt.
Mamma tröstar, läser, gosar (Genom spjälorna), ger mig vatten, ger mig nappen, sjunger, klappar, buffar, men jag bara gallskriker helt otröstligt. Hur ska jag lära mig att somna?

Alla tips är välkomna.

-Tror på att om jag tar upp Coco när hon skriker så påvisar jag att hon har rätt i att sängen är dum/hämsk/tråkig. Vill alltså inte ta upp, men hur illa kan man låta det gå? / Mamma Ellen.

Kramar från oss. Trötta oss.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! Sigrid kan oxå vara sådär när man ska lägga henne, hon kan börja gallskrika som om hela världen går under! Men vi brukar låta henne ligga kvar ca 5-10 min. Ibland somnar hon och ibland inte. Vill inte ta upp hennje direkt,för då vet hon att de funkar att göra så hela tiden. För de mesta brukar hon somna.. Jag tycker de e skitjobbigt..vill ju inte att hon ska skrika och vara ledsen till sömns:( . Men jag tror de e sådär. De vill nog mest igenterligen ha uppmärksamhet! Jättefin blogg föresten=) Kram till er!!

2010-03-20 @ 06:41:39
URL: http://sofiakilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0