Hejsanhoppsan.

Idag var det ett inplannerat badhusbesök på menyn men jag är magsjuk.
Jag är pigg och glad men mamma får byta blöja minst tre gånger i timman.
Vi saknar pappa massor nu och vi ska åka hemmåt klockan tre. Ska bli sådär kul att åka tåg när man är magsjuk.
Tur att mamma är frisk! Annars hade vi behövt någon som fick ta hand om oss på resan.

När vi kommer hem ska vi nog gosa ner oss i soffan och tigga om kramar.
Men innan det så ska vi leka lite mer med mina kusiner!
Igår lekte jag med dem så att vi glömde bort att jag nog borde sova. Jag var så speedad och glad så tiden helt enkelt bara åts upp av alla glada munnar. Jag somnade kanske runt nio, så det är ju inte hela världen tycker jag, men mamma vill ju att jag ska sova senast åtta... Vi får se om jag tänker vara snäll om nätterna nu när vi kommer hem igen, för här har jag bara velat kramas med mamma natten lång.

Igår hälsade vi på hos Olivia och Ida (Kommer bilder), dom har en söt liten hund som jag brottades lite med, jag tror jag vann :) Varken jag eller Olivia ville egentligen ses, så vi passade på att tjuta järnet så våra mammor fick att göra mellan kaffeklunkandet och pasta ätandet och tårtbakandet (Olivias pappa fyller år idag...Grattis!)

Nu ska jag ta och äta upp min BVC-bok som ligger här på köksgolvet och skräpar... Det ser smarrig ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0