Hejsan alla gamla godingar!

Jahapp då har man varit här halva vistelsen. Hunnit med en hel del, bland annat träffat på gammelmormor och visat filmen där jag står i Mattias hand :) Hon tycket det var helt otroligt och jag blev så stolt!

Jag klappar i händerna hela dagen lång nu när jag lärt mig. Det är superskoj och jag får massvis med uppskattande blickar från alla runtomkring.
Idag har vi hunnit med att fika med två gamla godingar från mammas "tidigare liv" Anna och Kim. Det var två skojfriska filurer och jag visade dem mitt tåg och min ljudbok. Jag tror dom gillade mig. (Vem kan med att ogilla mig lixom??)

I morgon bär det av utimot Högsjö, där ska jag få leka av mig med Olivia, min faddersyrra och så ska jag väl få en och annan kram av faddermamma Ida. Härliga tider må jag säga! Men attans vad vi saknar pappa. Och alla andra med där hemma såklart, men mest pappis...

Idag blir det ingen bild för det är dåligt med bilder på mig på morfars dator. Håll till godo med gårdagens klappahändernafilm och allt annat skoj på sidan! Och tillsist- Godnatt och sov sött, det ska jag göra!

ps. Inatt sov jag i mammas säng halva natten, det var länge sedan, myspysigt och supervarmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0