Hallådär allihopa!

Alla mina läsare har gått upp i rök :(
Känns tråkigt, men å andra sidan kan man ju förstå att folk har bättre saker för sig än att hålla koll på vad jag gör !
Jag tänker ju i alla fall ta och berätta att idag så gick ju jag och Linn med våra morsor till Lek och Buslandet, det var superskoj, även om Linn kanske inte riktigt brytit isen med bollhavet, på det viset som jag gjort, men jag tror nog att hon är på hugget nästa besök! Jag lekte i alla fall som en galning, kutade över golven på egen upptäcksfärd! Härliga tider. Tänk att ha ett sådant vardagsrum! Jag ska se till att vara under ett år så länge jag bara kan, för då är det gratis! Och så måste man ju ta med sig sin pappa dit med så han får se alla bollar!

Ikväll nu så ska vi in och Fira grannpojkarna på deras treårsdag! Det blir kul, sen är det ju läggdags och nattinatt.

Så vi får höras i morgon. Se vad jag och pappa ska göra då? Mamma ska i alla fall jobba. Kram på er!



Gott med välling på leklandet!

 


Kommentarer
Postat av: olivia

jag och min mamma är iallafall trogna läsare...det är roligt att se vad faddersyrran har för sig på dagarna :)

2010-03-31 @ 20:40:54
Postat av: Marie

Vi är kvar i alla fall!

Kram

2010-03-31 @ 21:24:12
URL: http://nissetroll.blogspot.com
Postat av: Linda

Inte då! Jag tittar på Er varje dag!

2010-04-01 @ 02:22:25
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: jimmie

jag med, nån gång i veckan iaf ;)

vilken sötunge ni har!

2010-04-01 @ 10:01:25
Postat av: Farmor Christina

Hej Cornelia! Följer dig via bloggen nästan varje dag. Roligt att se hur du växer och lär dig nya saker hela tiden.

Kram från farmor Christina

2010-04-02 @ 14:46:06
Postat av: Moa

vi är här me, men det vet ni ju redan! Längter tills ni kommer hem igen men ta hand om lilla mormor/gammelmormor nu!!!

2010-04-02 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0