fula miner!

Hejsan allihopa!
Alla har ju någon slags fotopose som man plockar fram på bilder där man inte vill vara allvarlig, mamma gör peace täcknet fast bakvänt, det sitter i sedan hon var mindre.
Jag plutar med läpparna, men inte på det där söta viset som flickor ska, utan, heltokigt, ganska fult :)
Hur gör ni?








Det här var ett axplock utav bilder där jag busar med läppen på kort! Alla är tagna inne hos grannarna :)

Nu ska vi snart sticka iväg på dagens upptåg. Men det blir nog ganska lugnt idag trots det vi har att göra, för jag är lite febrig, jag tror det är mina tänder som spökar med mig igen... Typiskt att man måste få så många. Och när man fått dem, då ska de ramla ur, det har jag hört... VILL INTE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0