Åh vilken dag!

Idag har jag varit hos doktorn, jag var inte sjuk, bara gnällig. Ha! Gnäller vidare!
Sedan gick jag, mamma, pappa och Emelie och Moa till Frölunda Torg där fikade vi och sedan shoppade mamma lite kläder och sedan gick vi till mammas doktor. Där lekte jag och bajsade ljudligt!

I morgon är det barn-pryl-marknad här i området, så ikväll ska mamma lämna in kläderna som vi ska sälja, men först fick hon märka om ALLA plaggen men en ny siffra för hon hade skrivit fel siffra från början. Efter det fick vi raggar barnvakt i trapphuset till mig ikväll när mamma ska gå över med sakerna, Vi hittade en snäll pappa en våning ner som kunde tänka sig att ha hand om min i dryga tio minuter :) KUL!

Nyss så fick jag mellis medan mamma skulle fixa sin mat, kolla vart jag fick äta!!

På skärbrädan vid spisen... WOW!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: mammamormor

Lilla Gullunge!

Puss

2010-03-19 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0