Lååågt inlägg!

Hejsan vänner! Man får hoppas att man varit efterlängtad!?

Vi har alltså befunnit oss i Vingåker med Mormor och Morfar och Kusener och annat löst folk :) Vi har haf det helt underbart och verkligen fått känna på sommaren!

Jag har även varit ett helt dyng utan mamma och pappa! Jag klarade det helt utan gråt och gnäll och jag åt ganska lagom med mat och vi hittade på endel små-bus jag och Mormor.

Jag har haft mitt första ettårskalas och så har jag badat i sjön Högsjön och doppat tårna i Tisnaren och i morfars pool!

Här kommer semestern i bilder:

Pappa och jag gungar på Lyttersta badplats!


På promenad i Högsjö


Badplatsen Lyttersta


Åkte bil runt i skogarna för att leta sevärdigheter som var stängda!


På en brygga!


Mamma och pappa försökte få mig åka korg på ICA... !!!


Min tårta med fyra ljus för att det var fyra flygplan och mamma ville inte kompromissa! :)

Sådär det var det jag han med nu, nu ska vi på kalas för min vän Lea, vi måste skynda oss, men jag uppförljer ikväll med bilder på pressenter jag fått och kanske en film där jag käkar min tårta! KLADDKLADDGOTTINAMNAM!

Kram på er vänner!



Kommentarer
Postat av: August

Grattis grattis i efterskott! Vilken dag fyllde du?

Kram

2010-06-06 @ 22:04:15
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0