Hejsansvejsan!

Jaha, då var det ännu ett litet tag sedan vi hörde av oss här på bloggen, hoppas ni har lika mycket att göra som vi har, så att ni inte saknar oss för mycket! :)

Igår var det midsommar, min andra midsommar. Det var underbart väder och massor med människor ute! Vi firade tillsammans bara familjen i slottskogen bland hundratusentals andra familjer! Det var en hög stång med blommor på i mitten av alla och massor med familjer dansade! Vi fick knappt plats.


Jag raggade vänner som alltid :)


Sen visade jag allt fint för pappa! Och kramades lite.

Vi fikade i gräset och låg där i flera timmar, och sedan gick vi långpromenad, hemma åt mamma och pappa lyxmiddag och jag fick pasta med gräddsås och grönsaker. Sedan sov jag hela natten ända till åtta i morse! Snacka om förvirrade föräldrar när jag väckte dem :)

Dagen innan midsommar så firade vi i förskott med alla som skulle bort dagen efter, fadderpappa Rasmus och hans Therese och så grannarna såklart! Alla grannar var med. Jag fick välling i vagnen och somnade ute, det var mysigt som attan att somna till alla glada vuxna som babblade på.



Tidigare i veckan har mamma slutat tidigt så vi har hunnet med massor med skoj. Vi ha lunchat på mammas jobb, vi har shoppat massor av mat, vi har gått långpromenader, lekt i "Plikta", lekplatsen i slottskogen, lekt på bakgården och med grannkillarna och stekt plättar till mig och kokatköttgryta till mig och lärt oss endel nya saker. Vi har även batad ganska mycket badkar eftersom jag blir ganska skitig av sommaren :)


Kunde ju stå innan med, men står himla stadigt nu.

Och så en film från midsommar. Torkar munnen.


Puss och hej från oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0