Hejsan sommar sol och kalas!

Åh vad vi älskar att sommaren är här va!? Gör inte ni det? Idag har vi varit på barnkalas i Härryda, supermysigt och GOTT! Vi önskar att alla dagar var ett barnkalas.

Jag lovade ju att visa lite mer bilder på mina pressenter, och lite film från resan, så här kommer lite utav det:


Kass bild men det här är i allafall min nya spis från BRIO, om ni vill ha den billigt finns det på Ö&B för 199:- TIPS!!

Och så vill jag visa dagens outfit!


Pressent från mina kusiner: Tights och HelloKitty tunika från H&M! Snygga!

Här kommer videon från mitt kalas. Leas var utomhus men mitt var sent på kvällen så vi satt inne, jag mamma och pappa och mormor och morfar och tre kusiner och deras föräldrar och hunden Bettan var där. Härlig kväll.
Jag blev paff när alla sjöng för mig!!


Gött med tårta!

Och så en liten film från lekplatslek vid Lyttersta badplats. Det var en fin solig dag och vi lekte massor och fikade på en bänk i solen! Underbart och vi vill tillbaka snart.



Så, nu ska jag och pappa gå ut och leka och mamma ska vila och sen ska mamma på Bio och jag och pappa ska sova sött. Kram på er!

Ps. Nu blir det ju lite sisådär med bloggandet kan jag tro eftersom mamma börjar jobba imorgon, men om pappa tar bra bilder så lovar mamma att uppdatera åt mig så ofta hon får lust. Kram på er och ha en fin sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0