Hejsan igen.

Idag har det hänt grejor!
Jag åt min kvällsmat, ris med köttfärsås, med egen sked, hela måltiden, nästan kladdfritt! SJÄLV! Wow, så stolt, och mamma nästan grät :) Så stor jag är va?!

Utlovade sommarbilder, de kommer, men först två bilder från mitt kalas som mamma hittade på kameran...


Massor av barn och paket!


Min tårta som pappa gjorde. God, men jag var trött och ville inte ha så mycket.

Sådär, då fick ni se det med... Som en bonus :)

Idag när mamma kom hem så gick hon och Emelie, jag och Moa en låååång promenad i slottskogen, runt heeeela och så hem igen. Gottigt i solen, jag är verkligen ett sommarbarn, kan inte sägas för mycket. Sommaren är min.

Nu har jag nattat mig, gick halvdant, haft en gnällig period nu med sovandet. Tycker det är mysigare att vara med mamma och pappa ju. Och så är det ju så ljust på kvällen.

Att vara ute och leka är nog det bästa jag vet just nu, att bara gåiväg ensam på upptäcksfärd, försöka klättra på saker och titta på stenar.
Här kommer bilder ifrån två helt fantastiska dagar från helgen som varit. Mamma är verkligen ingen mästerfotograf, men dessa bilder visar ändå hur härlig sommaren kan vara!


Min älskade pappa och jag i Kungsparken.


Såpbubblor är skoj i solen va?!




Glad och har en massa tänder att visa :)

Detta var på Askimsbadet i söndags. Härlig dag som sagt.

Nu ska vi natta oss här hemma. Hej på er vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0