Hejsan igen alla vänner!

Nu har en vecka gått och mamma är hemma med oss nu på helgen!
Vi har mest varit inne eftersom det är ruskväder ute här i Göteborg, men vi hoppas på utflykter nästa vecka!
Idag är vi barnvakt åt granpojkarna Viggo och Malte! Skoj tycker jag, men det blir ganska mycket fighter om vem som ska ha vilken grej.
Vi ska strax äta potatismos och korv. Min favvoriiiit!

Här kommer en liten film, ganska lång film, när jag leker med klossar, jag är jätte smart nu tycker mamma! Jag kan lägga i och ur och nästan hitta rätt hål att lägga ner dem i.


Här är lite bilder från idag!





Här är en bild som pappa tagit när vi var på promenad!


Tröjan fick jag av mormor!

Och så till sist en liten film som pappa filmat. Jag leker med min Fisherprice-bok som jag fått av FadderMamma Ida! Tack för den! Den ger mig MÅNGA glada stunder, och den rekomenderar jag starkt till alla som är under tre år!!

I morgon vet vi inte alls vad vi ska hitta på, men vi ska i allafall äta frukost med Viggo och Malte. Sen får vi se, beror mest på vädret! Hoppas på att träffa Moa i allafall! :)

Kanske ska jag berätta om lite jag lärt min under veckan? JA! SKRYTAR TIME!
Jag kan mata min Fisherprice Learning-puppy, och smaskar samtidigt och säger nam-nam-nam!
Sen så kan jag säga BORTA! Fast jag säger "Dartt-a!"

Hej mer er gullegrisar! Vi hörs i veckan!

Kommentarer
Postat av: August

Min mamma undrar vad din mamma jobbar med, hon är lite nyfiken av sig...

2010-06-15 @ 20:21:26
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0