Hejhopp IGEN :)

Blev ett ganska hastingt bildupplägg inan men mamma blev avbruten!
Tänkte berätta lite igen om hur vi har det och vad som händer.

Jag lär mig supermycket varje dag känns det som, just nu är jag lite gnällig och kanske har jag lite ont i halsen för det har grannarna och mamma. Annars har vi det kanoners här. Jag gillar att ställa mig upp så jag ber om hjälp att stå nästan helatiden, och jag försöker hitta ord för det mesta så jag frågar OFTA. Jag kan säga Coco nu, lärde mig det igår eller idag, och tjatar ganska mycket om det! Jag är stolt över de få ord jag kan må ni tro!

Jag har redan fått massor pressenter, och ännu har jag inte ens haft mitt riktiga kalas. Alla som jag känner är helt underbara människor och jag är glad som har er! :)

Nu i veckan ska jag och pappa mest ha det som vanligt, hoppas på fint väder och vara ute och leka mycket och till helgen så ses vi, många av oss. Ni andra får sitta hemma och uggla och önska att ni var på mitt kalas, för det kommer att bli toppen!

Nu är det banne mig natten och mamma ska sova i soffan och pappa ska kolla usel film och jag ska snarka sött i mitt lilla rum.

Agust-  Min mamma jobbar som kock! Hur ball är inte det va? Pappa med, vilket betyder god mat hemma jämt! :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0