Hallådär!

Har haft två sköna dagar med pappsen nu!
Vi har väl gjort ungefär det vanliga fast i pappas anda :) Hälsat på Moa och shoppat och handlat och ätit och fikat och lekt. Vi har det kul ihop såklart och pappa trivs med att vara med mig hemma! Mamma jobbar på och det går bättre än hon trott, jag saknar henne men när hon kommer hem vill jag mest gnälla på henne... Hehe.

Tänkte berätta vad jag fått i pressent och vad jag önskar mig i pressent, för er som känner att ni vill veta ;)

Jag har fått en röd Brio spis och till den har jag fått en servis i olika färger!
Jag har även fått lite kläder från H&M, en mobiltelefon och gympaskor från Adidas.
Två stycken böcker med glitter i har jag med inkasserat :P Härliga gåvor och tack så otroligt mycket för dem jag leker med allihopa!

För er som undrar vad som kan finnas kvar att köpa till en tös som tycks ha allt så önskar jag mig:

Bodys med bullar och tårtor på från Lindex (74)
Solhatt med snören som passar mycket och är bekväm?! :) 44/48?
Tyg-mat från Oskar&Ellen eller annat liknande märke? Tex kanelbullar och muffins och sånt?
Annars så har jag ju ett lego med stora klossar som kan fyllas ut med flera bitar, eller kanske en docka till, för den gillar jag! Hund som kan gå vill jag med ha! :) Så vill man finns det mcket jag önskar mig...

Hoppas alla bjudna vill gå på min fest (med eller utan paket!), så jag får träffa er för nu var det rackarns länge sedan jag träffade många utav er!

Kram på er från en trött liten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0