Hemma från semestern i Vingåker!

Hej vänner!
Nu var det oändligt länge sedan och om jag minns rätt så har jag brutit ett löfte med, ska kolla upp det senare.
Jag vill mest berätta att vi är hemma nu, idag ska vi ha en seg-dag, gå och handla, leka med Moa och packa upp väskorna och borra upp hyllorna som jag fick innan vi åkte.

Jag har fått ganska mkt pressenter när vi var borta så jag ska försöka visa dem med, men nu blir det en kort sammanfattning, kommer mer så fort vi får tid! (en regning dag?)


På restaurang vid Hjälmaren/ Dimbobaden?


Spelar på burkar på Pettson och Findus gård vid Julita herrgård.


På väg hem från Kolmården, med nytt diadem och en vattenpistolsdelfin som jag använder som nappflaska :)
VÄRT ETT BESÖK! Kostade 250:- för vuxen och barn under 3 gratis. Kika in på deras hemsida och kolla, de har spa och barnvänligt hotell! (www.kolmarden.com).

Det får räcka för nu! Nu ska mamma bli snygg, pappa spela xbox och jag ska vila innan vi drar igång dagen!
Soliga kramar från oss


Kommentarer
Postat av: SweGizmo

Snygg Blogg! :P

2010-08-19 @ 23:23:01
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0