Hejsan!

Jag vet att mormor i allafall väntat på en uppdatering :)
Här kommer en jäkligt kort sådan. Mammas bilder vill inte hoppa in i datorn så vi får ta den i morgon.
men veckan i ord, kort och gott:

Måndag hade jag och pappa en heldag. Mamma kom hem precis lagom för att säga godnatt till mig.
Jag och pappa har gått till 421 med Jimmy och Moa. Vi har gått till frölundatorg och så har vi lekt massvis med grannarna. Vi gungar i den nya lekparken ofta och förståss på vår bakgård.
I fredags fick jag inte träffa mamma heller, då var hon på någon jobbgrej, sen så på lördagen, igår så fick jag vara hos Viggo och Malte på grillfest och sova över för Moas mamma och pappa gifte sig. Och mamma och pappa ville inte ha med mig på festen? :)

Hos Viggo och Malte har jag haft superskoj, massor med uppmärksamhet och massor av lek och bus och god mat.
Jag är som deras lillasyster när jag är där och mamma skrattar åt oss när MammaSara berättar hur busiga vi har varit. Jag och Malte bråkade om en strumpa när mamma och och hämtade mig. Det var ett riktigt syskonbråk. Ni skulle sett hur arg jag var!!

Idag har i mest lekt utomhus, det är varmare ute än inne, så man vill vara i skuggan när man är ute. Vi har byggt och rasat sandslott, gungat och gått promenader och ätit mellis ute. I morgor får vi se vad vi hittar å, det lutar åt 421 och sedan kanske Delsjöbadet.

Kram på er. Bilder och film kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0