Zoo!

Hejsan alla (djur-)vänner!

Här kommer ett litet urval bilder ifrån ett Zoo vi var på i Malaysia. Man köpte djurmat och sedan fick man mata alla olika djuren i parken. Jag älskar djur och jag hade nog en utav mitt livs mest intressantaste dagar hittills den här dagen!

Tyvär så laddade kameran ur och vi fick inga bilder på det absolut roligaste, att klappa kaniner och se mamma mata de stora åsnorna. Jag var så fashinerad av de stora mularna som nebbade efter morrötter! Hade själv velat ha bilder för att minna det sen. Men, men, sånt är livet, baterier tar slut ibland. (Även mammas, fastän att hon inte ens går på batteri, eller jag har inte sett någon lucka i allafall?...)

Titta och njut:


Titta på Koi-fiskar, det var spännande!!



En liten apa i ett träd! (Pappas favorit djur)


Mamma matar "Tina"



Mamma håller i en grön fågel som var fin!


Jag och Pingu...

Det var det jag hade att bjuda på. Hoppas ni alla har en fin dag. Nu ska jag sova en kvart medans mamma städar. Sedan ska vi gå till Moa och Emelie och ta en promenad i snön. Och ikväll ska vi se om vi kanske kan få bjuda dem på mat, De bjöd oss igår. Jag fick majskrokar! GOTT men kletigt.

Herrå // Coco

Kommentarer
Postat av: emelie

jättesöt blogg Coco! :)

2010-02-06 @ 11:48:48
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: Saos.blogg.se - Årets första tävling är uppe!

svar tack så hemskt mycket! :)

2010-02-06 @ 13:17:08
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0