Vattenfallet!

Idag ska jag visa bilder och berätta om vattenfallet vi var till jag mamma och pappa.

Det var en varm och solig dag ungefär mitt i resan som jag och mamma och pappa bestämde oss för att ge oss av på egen hand till ett vattenfall. De andra som var med på resan åkte och hoppade bland öar!

För att komma till vattenfallets topp fick man gå upp för en superlång trappa, och där kunde man inte ha vagnen så jag fick åka i babybjörnen på pappas mage uppför alla stegen. Stackars pappa! :)

Svetten rann på oss alla och som tur var kunde man bada högst uppe, men det var ISKALLT vatten!
Jag skrek rakt ut av chock när jag doppades i vattnet, men jag tyckte att det var skoj!

Här kommer bilder!


början av trappan


lite utav slutet på vattenfallet



hela familjen uppe vid toppen.
Framför oss är hela själva fallet som vi inte har någon bra bild på tyvär!

Nu ska jag äta middag!  Tjao! // Coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0