Tjabba i snön!

Hej alla busar!
Idag har jag och mamma varit ute en sväng i snökaoset, jag gillar att åka i vagnen när det är guppigt och hoppigt så hela vägen till VC (Dit mamma skulle på besök) så skrattade jag för vi hoppade så mycket!

Sedan gick vi till våra typ andra familjemedlemmar Emelie Jimmy och Moa. Moa och jag lekte lite men mest så lekte jag ensam, jag är ganska bra på att leka ensam idag tycker mamma :)

Nyss ramlade jag och slog i huvet så nu ska jag och mina föräldrar mysa i soffan och kramas.


En gammal bild får bli dagens sista. (fyra månader, ständigt tungan ute)




Och- jag matvägrar bättre än någonsin idag! HEPPHEPP! // Coco

Kommentarer
Postat av: freja

sicken sötnos!

2010-02-22 @ 22:22:37
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0